flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол проведення оперативної наради

03 листопада 2011, 10:32

ПРОТОКОЛ №1

оперативної наради за участю

працівників Фрунзівського районного суду Одеської області

 

03.11.2011р.                                                                                                                                                                     смт. Фрунзівка

 Головуючий: Гончар І.В.

Секретар: Лисов Ю.І.

 

1. Порядок денний:

Аналіз довідки ТУ ДСА України в Одеській області про результати вивчення стану організації діяльності Фрунзівського районного суду Одеської області.

2. Різне.

            На оперативній нараді виступив голова Фрунзівського районного суду Одеської області Гончар Ірина Володимирівна в якій зазначила, що 28.09.2011 року відповідно до плану роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області було вивчено стан організації діяльності Фрунзівського районного суду Одеської області.

            У своєї доповіді Гончар І.В. зазначила, що в діяльності суду мають місце незначні недоліки. В першу чергу це стосується ведення кадрового апарату.

Добір кадрів на заміщення вакантних посад державних службовців здійснюється з порушенням ст.15 Закону України « Про державну службу » та порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців,затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від  15.02.2002 року №169. Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців у Фрунзівському районному суді Одеської області відсутні. Засідання комісії не оформляються. Оголошення про проведення конкурсу не публікувалося. Накази про проведення конкурсу не видаються. Оцінювання знань кандидатів не відбувається, що суперечить загальному порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головдержслужби від 10.05.2002 року № 30/84.

            В процесі перевірки в основному вказані недоліки усунені.

            По даним питанням була заслухана керівник апарату Фрунзівського районного суду Одеської області Малєвська Галина Іванівна, якій було вказано на виявлені недоліки та строки їх усунення.

            Одночасно перевірялась якість заповнення карток на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу (далі картка на особу). Встановлено, що по деяким картках на особу не визначено вік особи, заняття або вказують «інші заняття», хоча у відповідному пункті картки визначено вичерпний перелік занять. Інколи не вказується стаття КК України, за якою особа засуджена. Тип учасника по справі щодо якого заповнюється картка необхідно визначати як засуджений або підсудних, замість обвинуваченого. Крім того в деяких контрольних талонах не визначається дата щодо якої відбудеться слухання не визначається дата щодо якої відбудеться слухання в апеляційної інстанції. Також встановлено, що судом порушуються вимоги пункту 4.1 щодо порядку оформлення та направлення карток на особу до територіального управління згідно Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто справу. Зокрема, за серпень та вересень 2011 року картки на особу не направлені.

            3 метою недопущення перекручень у звітах необхідно постійно здійснювати контроль за внесенням інформації до обліково-статистичних карток, за правильністю та повнотою заповнення журналів розгляду справ і матеріалів.

            По даному напрямку роботи було вказано на постійний контроль з боку суддів, помічників суддів та секретарів судового засідання.

            Враховуючи вище вказане:

 Вирішили:

 1. Здійснювати перевірки роботи працівників апарату суду з різних напрямків діяльності, результати обговорювати на нарадах (щомісячно).

Відповідальний:

– заступник голови суду Тростенюк В.А.

 2. Звернути увагу секретарів судових засідань на якісне ведення журналів розгляду справ і матеріалів суддею (постійно).

Відповідальний:

- Голова суду Гончар І.В.

- заст. голови суду Тростенюк В.А.

- суддя Шкуренков М.В.

 3. Підвищити рівень оформлення, заповнення, направлення карток на осіб стосовно яких судом розглядаються кримінальні справи (постійно);

Відповідальний:

- помічник судді Атаман Д.В.

 4. На початку кожного звітного періоду проводити наради з працівниками суду щодо обговорення інструктивного матеріалу з метою якісного обліку справ та матеріалів (протягом року);

Відповідальний:

- керівник апарату Малєвська Г.І.

 5. З метою правильного відображення справ та матеріалів у звітах надати суддям, помічникам класифікатори (категорії справ по звітах) для перевірки визначеними особами первинної реєстрації справи щодо визначеного рядку при подальшому обліку справ у звітах (постійно);

Відповідальний:

- керівник апарату Малєвська Г.І.

 6. Організувати роботу щодо приведення номенклатурних справ суду з кадрового діловодства відповідно до методичних рекомендацій (протягом місяця);

Відповідальний:

- керівник апарату Малєвська Г.І.

 7. Забезпечити постійний контроль за роботою конкурсної комісії суду щодо неухильного виконання Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців (постійно);

Відповідальний:

- помічник судді Атаман Д.В.

 8. Організувати постійну роботу з кадровим резервом та прийняти додаткові заходи щодо його формування, поповнення та оновлення (постійно);

Відповідальний:

- керівник апарату Малєвська Г.І.

 9. Здійснювати розноску отриманої виписки з казначейського рахунку та повернутих сум судового збору (щоденно)

Відповідальний:

- секретар суду Мороз О.В.

 10. Провести інвентаризацію основних засобів, інших матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових засобів та документів з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження з обов’язковим складанням відповідних інвентаризаційних описів станом на 01.11.2011р. та до 20.11.2011р. надати до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.

Відповідальний:

– заступник голови суду Тростенюк В.А.

 11. Працівникам суду видати посвідчення відповідно до «Положення про порядок виготовлення, видачі, обліку, заміни та знищення посвідчень працівників апарату місцевих та апеляційних судів», затвердженого наказом ДСА України від 25.01.06 №6.

Відповідальний:

- керівник апарату Малєвська Г.І.

 

Головуючий                                    _______________                             І.В. Гончар

 

Секретар                                          _______________                             Ю.І. Лисов